czwartek, 3 marca 2011

tęczowe trufle

Wiem, wiem, że zdeczka infantylne, ale nie mogłam się powstrzymać ;) Trufle o smaku rafaello z migdałem w środku trafią do naszych przyjaciół ze Snowshow. Bo my na wyjazdach SS bawimy się jak dzieci!





Tęczowe trufle

- 250g białej czekolady
- 1/4 szklanki śmietanki 30%
- migdały bez skórki
- wiórki kokosowe
- barwniki spożywcze

Czekoladę stopić ostrożnie w kąpieli wodnej, a następnie wstawić do lodówki do stężenia na kilka godzin. Migdały sparzyć we wrzątku i zdjąć z nich skórkę. Zastygniętą masę formować w kulki wkładając do środka migdały, następnie obtaczać w wiórkach kokosowych wymieszanych z barwnikiem.

Ponieważ nie mogłam nigdzie kupić malutkich papilotek na trufle, kupiłam różowe foremki do lodów. Po zjedzeniu słodyczy, przydadzą się do robienia kostek lodu, a jak wiadomo, foremek do lodu, nigdy za wiele.



 

5 komentarzy:

  1. jak to??? a ja nie srpobuje??????

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaak to??? pewnie, że spróbujesz skrzacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedy :D??? wygladaja tak pastelowo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. takie papilotki są w kerfurze:)przynajmniej w białymstoku, ale w końcu to sieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, to poszukam u siebie!

    OdpowiedzUsuń